Estrategia

GUZTIAREN HASIERA

Lortu nahi duzun aldaketaren pausuak ondo zehaztu eta zure bidea norabide ikuspuntu batetik abiatu. Pausuak zehaztu aurretik komenigarria da orain arte egindakoa eta zure helburua zein den aztertzea eta helburu duzun publikoarengana zuzentzeko jarrera hartzea.

Adibidez: Negozioaren posizionamendua, helburuen zehaztapena, merkatuaren azterketa, konpetentziaren analisia, ekintza plana…


1. Estrategia

GUZTIAREN HASIERA

Lortu nahi duzun aldaketaren pausuak ondo zehaztu eta zure bidea kontrol posizio batetik abiatzea.
Ikusi


2. Nortasuna

MARKA BATEN SORKUNTZA

Bitarteko ezberdinen bidez nortasunaren markaren kontzeptu eta balioa forma eta kolore bilakatzen ditugu.
Ikusi


3. Web/App UX

ETORKIZUNERA BEGIRA

Webgune erabilgarriak diseinatzeko modua aztertuz erabiltzailearekin interakzio handiagoa lortzen da, ahalik eta modu erosoenean.
Ikusi


4. Grafiko/Editorial

PAPERAREN GARRANTZIA

Ehundura bereganatzen gaituen artea, arrastoa uzten duena. Kontzeptu edo eduki bati forma eta estiloa eman modu ulergarrian.
Ikusi


5. Animazioa/3D

ZENTZUMENETAN ERAGITEA

Zure ideiak esperientzia audiobisual batean bilakatzean datza, non mugimendu eta hotsek zentzumenetan eragingo duten.
Ikusi


6. Irakaskuntza

KONTZEPTUEN ULERMENA

Mota guztietako baliabideak sortzen ditugu. Ikuspegi bisual batetik kontzeptuak lantzen ditugu, ikaskuntza begien bidez landuz.
Ikusi