Animazioa eta 3D

ZENTZUMENETAN ERAGITEA

Zure ideiak esperientzia audiobisual edo hiru-dimentsional batean bilakatzean datza, non mugimendu eta hotsek zentzumenetan eragingo duten. Helarazi nahi den mezua indartze aldera eta egun bizi dugun ekosistema audiobisual, sozial eta hain konektatuan, garrantzitsua da edukiak eta lengoaia egokitzea.

Adibidez: enpresa aurkezpen interaktiboak, joko hezigarriak,  3D animazioak, argazki erreportajeak, bideo korporatiboak, zuzeneko streammingak, motion graphics…


1. Estrategia

GUZTIAREN HASIERA

Lortu nahi duzun aldaketaren pausuak ondo zehaztu eta zure bidea kontrol posizio batetik abiatzea.
Ikusi


2. Nortasuna

MARKA BATEN SORKUNTZA

Bitarteko ezberdinen bidez nortasunaren markaren kontzeptu eta balioa forma eta kolore bilakatzen ditugu.
Ikusi


3. Web/App UX

ETORKIZUNERA BEGIRA

Webgune erabilgarriak diseinatzeko modua aztertuz erabiltzailearekin interakzio handiagoa lortzen da, ahalik eta modu erosoenean.
Ikusi


4. Grafiko/Editorial

PAPERAREN GARRANTZIA

Ehundura bereganatzen gaituen artea, arrastoa uzten duena. Kontzeptu edo eduki bati forma eta estiloa eman modu ulergarrian.
Ikusi


5. Animazioa/3D

ZENTZUMENETAN ERAGITEA

Zure ideiak esperientzia audiobisual batean bilakatzean datza, non mugimendu eta hotsek zentzumenetan eragingo duten.
Ikusi


6. Irakaskuntza

KONTZEPTUEN ULERMENA

Mota guztietako baliabideak sortzen ditugu. Ikuspegi bisual batetik kontzeptuak lantzen ditugu, ikaskuntza begien bidez landuz.
Ikusi